Träning

Trots att det var riktigt segt att komma iväg idag så gjorde jag det. Tog cykeln till Friskis. O det var kallt vill jag lova. Blev lite lurad av solen... ;) Men smidigt att cykla! Träningen var rätt jobbig men efteråt är det ju alltid riktigt skönt!

O nu har jag ätit lite kvällsmat och sitter o kollar på "Sanningens Ögonblick". Så jävla stört är det programmet. Fattar inte dom som är med där. Men kul är det o kolla på!

Måndag imorrn. O jag är ju inte så hemskt förtjust i måndagar och i mitt horoskop som jag läste idag så stod det att måndagen inte kommer börja bra... O jag som tror på horoskop... Ska försöka tänka positiva tankar så kommer måndagen säkert gå bra! Efter jobbet är det ki-jympa inplanerat. Ska bli kul för det passet är roligt! :D :D

Men nu ska jag återgå.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback