Tough day...

Somnade efter tre inatt... Eller i morse snarare... Vaknade av telefonen halv sju... Problems at work så det var ju bara att åka ner och jobba... Igen... Var en jobbig och stressig morgon men sen fick jag gå hem typ halv tolv och det var tur för jag hade aldrig orkat jobba till fyra... När jag kom hem kröp jag ner i sängen igen och sov i tre timmar. Under dessa tre timmar ringde telefonen fyra gånger och tre sms mottogs... Så jag sov inte tre timmar i sträck utan det blev en stund o sen vaknade jag o somnade igen. Så höll jag på i tre timmar... Men skönt var det att sova iaf...!

Var med mamma och pappa på sjukhuset och hälsade på morfar. Men jag tror inte han kände igen mig... Otäckt... Imorrn får vi veta vad som händer...

Sen var jag o pappa och åt och nu skulle jag egentligen tränat men jag orkade verkligen inte så har legat i soffan och bara tagit det lugnt. Det behövdes. Känner mig helt seg och trött så idag blir det att gå till sängs tidigt för imorrn är det work igen!

Men nu... Gossip Girl.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback