Tisdag!

Så har ännu en dag passerat förbi. Efter att ha sovit hela eftermiddagen igår så somnade jag innan klockan ens var nio... Vaknade vid sex. Fortfarande med sjuk huvudvärk... Dock var det lite bättre än igår. Så jag pallrade mig upp och åkte och simmade. O sen direkt till jobbet. En smidig dag. I like. :D

Efter jobbet åkte jag o Mollan och köpte sallad på Alcamo och sen åkte vi hem och färgade mitt hår. Äntligen! :D Sen såg vi på en film. Eller... Ja, Mollan såg en film... Jag somnade och sov en stund... Vaknade till emellanåt men orkade inte hålla mig vaken. Hur mycket kan man sova??!

Men nu har jag vart vaken i en timme..! :P Kollar på Desperate Housewifes som äntligen har börjat igen!! Dock höll jag på att missa det. Kollade på texttv innan och då stod det att det började 22...! Så av en ren händelse slog jag på 5an typ kvart över... O då var det ju där! :D

Så nu är det paus och då tänkte jag passa på att skriva lite. Imorrn är jag ledig. Skulle jobbat men behöver en ledig dag! På 19 dagar har jag vart ledig 1 så jag tyckte det var dags nu... :) Så imorrn blir det lunch med Green och sen relaxen. Fint.

Men nu ska jag kolla DH igen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback