Tisdag

Ännu en dag som började tidigt! Snoozade en timme idag! Värdelöst. Jag måste vänja mig av med snoozandet!! Men det är ju så skööönt o få ligga kvar dom där nio minuterna till. Och sen nio till. Och nio till osv osv... Imorrn ska jag försöka gå upp direkt! För imorrn är det första april och det innebär månadsarbete...! Sjuuukt segt.

Har vart en lite halvjobbig dag idag... Skönt att komma iväg vid kvart över fyra. Var ute och gick en sväng innan och sen när jag kom hem gjorde jag pannkakor med keso i. Hur gott som helst! Att ha keso i pannkakor kanske låter sådär men testade det idag och det var kanon! :)

Är jättetrött idag... Hur ska jag lyckas hålla mig vaken och se Desperate Housewifes om jag redan nu sitter och det känns som att jag ska somna... Hmmm...

Men nu ska jag nog logga ut, stänga av och kolla på tv utan att sitta med datorn i knät... :P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback