Tisdag

Usch, vilken dag det har vart. Den började jobbigt direkt! Meeen. Som tur är så löste det mesta upp sig även om inte allt gjorde det... Blev en lång dag... 8-19,30 typ. Men ja, jag vet. Det var mitt eget val.

Igår gick dagen i ett! Det var en bra måndag! :D Jobbade och direkt när jag kom hem så bytte jag om till träningskläder och åkte ner till Friskis och mötte upp Ella o Mollan. Så körde vi ett ki-jympapass. Aaaaasgött. Sen mötte vi upp Green för en fika på Vasas. En sväng till Maxi därefter för att köpa vindruvor och sen var det bio! Såg "Män som hatar kvinnor". Dock missade jag ju början på filmen eftersom jag kanske blundade lite... Hahaha. Men hallå... Jag hade vart uppe sen 04 så det var dömt att misslyckas sen innan...! Iaf, när jag väl kom in i handlingen så var det en bra film! :D Men lång... Var la hemma runt tolv typ...

Imorrn skulle jag jobbat 11,30-20 men det blir 16-01 istället. Ska bli gött att vara ledig ända fram till fyra! Eller det är jag inte ändå iofs... Måste ha beställt varor senast kl 15... Har inte bestämt mig än för om jag ska göra det på förmiddagen eller typ halv tre och sen börja jobba direkt... Men jag får se hur jag känner imorrn helt enkelt!

Nu ska jag köra lite Wii Fit. :D

Imorrn blir det ett jympapass på Friskis! Fina grejer. ;)

Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback