Pain.

Var på jobbet redan vid halv tio idag fast jag inte skulle börja förrän 12... Tänkte jag skulle lägga lite budget men det blev ju inte så... Dagen gick fort. Helt plötsligt var klockan två och nästan dags att sluta... Sen att jag inte kom ifrån förrän närmre fem, det är ju en annan femma... ;)

O nu har halsen blivit värre med och det suger verkligen! Nu gör det verkligen ont när jag sväljer, det har det inte gjort på samma sätt innan... Blä!

Kvällen ska bli kul iaf. Ja, Lindus, Molla o Erik ska då till Lina o Nadi. Tacos och mello. Kan knappast bli bättre. ;) Skulle intagit lite vin men känner inte för det så då kör jag på alkoholfritt istället så slipper vi därmed ta bussen. ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en nice lördagkväll! :D Och håll tummarna för att Caroline af Ugglas eller hon den där operasångerskan inte vinner ikväll!!!! Go E.M.D, Måns och Alcazar!! :D

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback