Osammanhängande...

Om det skulle vara så att  någon tycker att gårdagens inlägg inte riktigt hängde ihop är det för att jag var så trött så jag inte visste vad jag skrev... Hahaha... Läste igenom inlägget innan och det stämmer ju inte helt.... :P

Iaf. Fredag alla redan... Förra fredagen diskuterade jag och "Loomis-vakten" (som hämtar pengarna på jobbet) hur skönt det var att det var fredag. Idag var det samma vakt igen... Och vi konstaterade att det redan gått en vecka sen vi diskuterade fredag och helg förra gången... Haha. Galet. Han valde att se det negativt att tiden går så fort... Han menade på att han har ju blivit en vecka äldre... Hahaha... Kollade in hans legitimation och han var född 1972... Åldersnoja? Haha.

Hur som helst. En riktigt bra dag idag! :) Började dagen kl 7 och gick runt Munkan innan jobbet. Kändes gött. :)

Ikväll blir det som sagt bio med Linda o Molls. Ska bli spännande att se om filmen lever upp till mina förväntningar... Enligt L. Green var den inte så vass... Återstår att se!

Jobb en kortis imorrn. Fint det.

Nu sitter jag hos min fader och fixar med lite musik eftersom jag inte kan bränna på min dator längre... :( Av nån lustig anledning... Men men. Livet går vidare och det är jag glad för! :P

Men nu har jag inte tid att sitta här mer!


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback