Mello

Jag är nöjd med kvällens "Andra chansen". Sarah Dawn Finer är grym! Ugglan kan man ju diskutera... Och okej... Amy Diamond kanske ser ut som 12, men sjunga och dansa och göra en show det kan hon bannemig!

Suttit och läst igenom lite gamla blogginlägg. Och gud vad jag kan sakna den tiden då man "bara" var medarbetare eller t o m arbetsledare. Det var så lätt, så smidigt. Jag trivs som det är nu. Jag gillar att ha många bollar i luften och kunna påverka saker och ting i ganska stor utsträckning. Men den här känslan jag får när jag tänker på hur det var då. 2006. Det är en bra känsla. Fast det är en svunnen tid nu men jag är glad att jag en gång upplevt den. Men nu är det 2009 och jag är glad att få uppleva den med, såklart! :P

Det var bara lite funderingar jag hade...

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback