Människa...

Nu äntligen börjar jag bli människa igen!!

Gårdagen var kanon! Det var melodifestivalen och singstar hos Lina o Nadi. Inte för att jag vet vilka som gick till final och andra chansen förutom Agnes men ändå...! :P Blev taxi in till stan, som slutade med buss... Eeeeh... Idiot-taxi-chaufför!

Tanken var ju Sliver men det blev Åtta Glas. Sjukt bra musik där! :D

Upp vid halv åtta idag. Jag trodde jag skulle dö. Pallrade mig upp och cyklade till jobbet... Det var tre tuffa timmar även att arbetet egentligen inte var särskilt krävande...

När jag väl kom hem sen så tog jag ut mitt täcke till soffan och la mig framför tvn och sov i fyra timmar. Helt sjukt gött.

Nu håller jag på och lagar lite mat som jag ska ha med mig till work imorrn och som ska intas efter träningen. Kan erkänna att det tar emot lite att åka och träna men det behövs ju det med... :P

Måste skynda mig nu!

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback