Lördag

Lördag idag och jag är ledig. Gött. Sov ända till 10 idag. Riktigt skönt! Mötte upp mamma, pappa o linda så var vi en sväng på stan. Och återigen så gjorde jag åt för mycket pengar... Köpte ett par svarta tygskor (jag vet... inte säsong nu men det kommer!!!), en kofta, en tröja, träningslinnen och en jacka! En röd jacka! Tänkte köpa svart (som vanligt) men den röda var ju så fin och snart är det ju vår och vår=färg! :D

Nu ska jag ta och vila lite för jag är helt slut! :P

Är sugen på att se Sex and the city-filmen så det ska jag nog göra med. :)

Lustigt hur ens humör kan pendla som det gör??? Vissa saker som kändes jättebra för bara några dagar sen känns inte lika jättebra idag... Men men... Det är väl så livet är... Upp och ner?


Aja, hej hej.

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag har studsat runt i svarta tygskor sedan november. fungerar finfint året runt ;) och jag har också en röd vårjacka. tänk va fina vi skulle se ut bredvid varandra.. eeeh! kram

2009-03-08 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback