Jaha...

Jaha... Det var ju länge den solen höll sig... Nu snöar det och snön ligger redan på taken... SUCK! Varför kan det inte bara bli vår nån gång?! Jag vill inte ha mer snö nu. Man mår så mkt bättre och allt blir så mkt enklare när det är sol!!

Jaja, det spelar ju egentligen ingen roll vad jag vill eftersom jag inte kan påverka vädret så slutdiskuterat för idag! :P

Slutade jobba strax efter tre idag. Åkte och hyrde en film och åkte hem. Nu ska jag sätta på filmen efter att ha sovit en stund. Det var skönt men som vanligt så vaknar man av telefonen... Surprise? No. Och ne, jag kan inte stänga av den!

Men nu ska jag sätta på filmen.

Men fan va fint med fredag imorrn!

BYE

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror att våren kommer nästa vecka.

2009-03-12 @ 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback