Good.

Vaknar upp idag och halsen känns finemang! Såååå gött. Nu är det bara lite förkylt och hostigt kvar. I like!

En trevlig kväll hos Green o Nadi igår. Tacos kan man nog inte äta för ofta. Jag har ätit det tre gånger på två dagar nu... Mmm, älskar det! :D Blev ju mello då... Och vilken BESVIKELSE!!! Jag tycker att låten är okej liksom... Men verkligen inget mer, inget jag vill skicka till Eurovision!! Då fanns det så många bättre...! Men men. That's it and life goes on.

Idag har jag vart ute och gått en sväng. Tog ett varv runt Munksjön. Gick så himla smidigt. Ska köra lite wii fit nu o sen är det födelsedagsmiddag hos mamsen och sen kalas hos morfar. Efter allt kalasande ska jag o Lindus till Friskis och träna.

Måndag imorrn igen och denna veckan är fullspäckad... Puh...!

Nehe, nintendot väntar! :D

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback