Fredag!

Började inte jobba förrän 8 idag. Kändes som sovmorgon!! :P Hahaha. Dagen gick snabbt. Himla mycket att göra mest hela tiden med det gillar vi ju... ;)

Sen skynda hem, duscha och byta kläder. Sen kom Lina o Mollan hit och så begav vi oss till Källe. Åt jättegod mat och drack lite vin! Men på fredagar är man ju alltid så sjukt trött...! Men hade väldigt trevligt iaf! Jag, Linda, Mollan, Lina, Källe, Tesa och Martina. Gött o bara sitta och snacka, dricka lite vin och umgås. :)

O nu har jag äntligen lagt upp bilderna från Marocko på facebook... :D La även upp lite bilder från när vi var ute med alla arbetsledare. Bilder från förra helgen är på g men måste lägga in dom på datorn först... :S

Ledig i helgen och det känns förbannat gött. Imorrn blir det en runda på stan med la familia. Ska bli gött att bara få vara...

Men nu ska jag sova för nu är jag VERKLIGEN trötter!!!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback