Fredag

Alla redan fredag igen! Underbart samtidigt som det är skrämmande att det går så fort! :D

Jobbade som vanligt idag. Skulle gått hem 16 men var kvar till 17... Surprise?! Hem och byta om och sen hämtade jag upp Lindus och sen mötte vi upp Green nere vid Friskis. Körde ett melodifestivalspass. Ett pass med bara mello-låtar! :D Passet var okej men inte så mycket mer faktiskt... Känner ju mig dessutom inte helt hundra så kanske inte skulle tränat egentligen... I slutet kändes det som att jag inte ens orkade lyfta armarna... Men men. Alltid gött med träning, efteråt! :P

Imorrn är det jobb o sen mello at Green's. Niiiice.

Jag är så sjukt sugen på att göra nån förändring med mitt hår... Ljusare, kortare, vad som bara en förändring..! Jag ska överväga det här... Blir lite sugen på att bli ljusare nu när våren snart kommer! (förhoppningsvis... :P) Hmmmmm.

Men nu ska jag krypa ner under täcket igen och fortsätta kolla på tv... :) Gött att bara chilla när man är lite seg... :)

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback