Ännu en dag...

...när man vaknar upp och det är ljust, himlen är blå och solen lyser!!! Åkte upp till Rosenlundsbadet och simmade 2000 m. Det var ruskigt jobbigt idag kan jag säga...! Var helt slut sen... Men men... Gött att ha det gjort! :D Sen gick dagen så fort så innan jag hann blinka var klockan efter fyra och time to go home. Hem och duschade och bytte om och hämtade upp Green i Huskvarna. Kl sex gick vi in på bion. Filmen hette" I väntan på den rätta". Det var en klart sevärd film men slutat var lite otippat!

Efter bion tog vi en sallad och sen skjutsade jag hem lina och därefter så åkte jag ner til jobbet och hjälpte till lite... :) Dock blev det inte så jättemycket till hv-rusch.. Men det kommer säkert! :P

Imorrn är det worki som står på planeringan. utöver dessa planer så ska jag, Linda o Mollan se "En shopaholivs  bekännelser" Nice.

Men nu måste jag gå och lägga mig för snart somnar jag som jag sitter! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback