090304

Vaknade som vanligt tidigt idag... :P Fast att sova till 8 är ju ändå rätt länge...!? ;P När jag legat där en stund och funderat så bestämde jag mig för att gå ut och gå. Men först sprang jag upp till mamma och satte igång en maskin med tvätt. Lika bra att passa på när man är ledig. Sen tog jag på mig mina skor och gick. Blev Munksjön dagen till ära och det gick ruskigt smidigt. Och snabbare än vad det brukar... :P

När jag kom hem slängde jag i en ny maskin med tvätt och fick för mig att jag skulle städa min lägenhet... Så då gjorde jag det... Jag menar... När man väl får infallen är det bäst att passa på! :D

Hämtade upp Lina kl 12 och sen mötte vi Mollan och Linda och åt lunch på Vasas. Deras salladsbuffé är jättegod! :D Sen tog vi en sväng till systemet och laddade upp med lite vin (!?) inför fredagen. Lina drack ett vin i lördags som jag ska testa. Jag har inte gett upp vinet riktigt än... Att det ska vara så svårt att lära sig! Efter systemet åkte jag o Lina till relaxen. Gött, gött.

Var även en sväng på Team Sportia och köpte skor till Linda o Mollan. Bra med Friskiskvällar... ;)

O nu har jag kommit hem och ätit lite. Ska laga lite mat tills imorrn och byta påslakan i min säng. Älskar att lägga mig i nybytta sängkläder!! :D Haha.

Har fått mitt efterlängtade Nintendo Wii Fit nu med så det måste jag packa upp och kolla!! Sen är det ju Grey's om ett par timmar och det får man ju bara inte missa!

Börjar 6 imorrn... Gäsp! Fördelen är ju att man slutar 16 istället för 17 då.. ;) Sen blir det träning på kvällen! :D GÖTT.

Nehe, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback