Torsdaaaag

Så börjar ännu en dag lida mot sitt slut. Insåg nyss att jag är ruskigt hungrig! Men jag har verkligen inget som jag kan tänka mig att äta, hemma! :P Dagens i-landsproblem!?

Var sjukt trött idag när alarmet ringde. Men det var ju bara till o gå upp... Började jobba kl 9 o jobbade till 20. Dagen har gått riktigt bra och tiden gick rätt fort! Nu är jag iofs rätt trött och det är verkligen helt sinnes hur obeskrivligt skönt det ska bli att vara ledig i hela tre dagar!!! Det är ju inget man är bortskämd med direkt! :P

Nu ska jag ta ett bad. O sen ska jag måla mina naglar i någon fin sommarfärg för imorrn är det midsoooommar!! :D Ser fram emot firandet i Västersjön! :D

Men nu som sagt har jag lite annat o fixa med. :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback