Tisdag

Tisdag. Höll på o försova mig idag... Hade inte telefonen ring vid halv åtta så hade jag garanterat försovit mig! Hade stäng av alarmet två gånger... :S Trött då eller?

Har inte vart nån vidare bra dag på jobbet idag. Usch. Men den är över nu iaf och inget mer och orda om. Imorrn är det en ny dag!

Börjar kl 6 imorrn och jobbar till typ 10-11 nån gång... Sen hoppas vi på att det är sol så ska jag, Lina, Molla o Linda spendera dagen i solen! Är det inte sol så blir det nog film och mys! :D Bra alternativ båda två men jag hoppas ändå på solen! Man vill ju ha lite färg! ;) Det är sjukt va mycket fräschare man känner sig när man fått lite färg!! Skumt det där!

Nu ska jag återgå och snart gå o lägga mig! :)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback