TGIF

Fredag, fredag, fredag.

Igår blev det en lång dag. Skulle jobbat 6-16. Började 5,30 och slutade runt halv elva-elva nånting, 17 timmar senare... Sjukligt va trött jag var sen! Så jäkla mycket o göra så det fanns inte en chans att man kunde gå hem... Men så är det ibland... Idag blev det bara jobb mellan 8-19, typ. Sjuuuuukt mycket o göra idag på dan. Men gick så himla bra så det var gött! :D Var 27 kr ifrån vårt timrekord och 6 bilar ifrån antal bilar/timme. Men men. Gjorde riktigt bra timmar så jag är nöjd även om det är lite bittert att det saknades så lite... Men men... livet går vidare! :P

Nu är jag ledig lördag och söndag och det finns inga ord som beskriver hur skönt jag tycker det ska bli! Visst, jag var ledig i onsdags men att vara ledig två dagar i rad är nåt annat än att vara ledig en dag då och då... Så jag ska verkligen njuta av min ledighet!

O nu ska jag ta fram lite chips och kolla på en film jag har hyrt. Mysbyxor på och täcke fram. Filmen heter "Bröllopsduellen" och jag tror att det är en film i min smak... :P (Ser det på fodralet.... haha...)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback