Söndag

Vaknade runt nio idag. Eller om det var tio kanske. Inte full koll...! :P Tvättade lite, plockade undan lite och sen gjorde jag mig iordning för att jobba lite... Bestämde mig för att göra det ändå... I efterhand så ångrar jag ju det med tanke på att det inte behövdes... Men å andra sidan så fick jag lite annat gjort och det är ju alltid skönt! :)

Nu tror jag att jag ska ge mig ut på jakt efter den nya Wallander-filmen. Den skulle verkligen passa in i mina planer för eftermiddagen/kvällen... Lite chips, cola, en filt och Wallander. Å, du underbara söndag! Haha. Det nyttiga livet ska jag ta tag i imorrn. Igen. Hahaha.

Imorrn ska jag köra skift. Wiiiehoo! Ehm... Ne, det brukar gå rätt bra när man väl kommer dit sen... ;) Det är bara att måndagar är det en massa annat o göra och ingen bra dag att köra skift... Men whatever. Det är som det är.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback