Midsommarafton!!

Åh, jag gillar midsommarafton! Om det har med o göra hur vi alltid firade den när vi var yngre eller om det är något annat, det vet jag inte. Men jag vet att midsommarafton verkligen är en dag jag tycker om! :)

Nu ska jag göra mig iordning så hämtar Lindus upp mig om en stund så ska vi åka o hämta tårta och åka ner med till dom som jobbar o sen ska vi åka till Västersjön och fixa o dona inför kvällen. Partytälten satte dom upp igår redan så det är redan klart! :)

O dygnsrekord satte vi på jobbet igår!! Kul kul! Vi är grymma när vi vill! ;)

För övrigt tycker jag fortfarande att det ska bli otroligt skönt med tre lediga dagar och jag ska verkligen ta vara på dom och njuuuuta! :D

Hoppas alla får en rolig och lyckad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback