Måndag

Jag som i princip AAAALDRIG har problem med att sova... Klart jag skulle ha det igår... Jag fattar inte varför för trött var jag ju tidigare på kvällen... Fastnade framför den jäkla datorn till typ halv elva... O sen gick jag o la mig. O kunde verkligen inte somna! Låg o stirrade i taket en bra stund innan jag gav upp och gick upp och satte på Sex and the city-filmen. Såg en stund på den och sen äntligen kände jag hur jag höll på o somna... Men då var klockan säkert efter ett och alarmet satte jag på 04,30 (för att kunna snooza till 04,50... :P) Så ja, lite trött var jag imorse!

Dagen gick fort och sjukt fint väder! Aaaah, jag vill ha sommarlov!!! Efter jobbet så cyklade jag o Mollan ner till Piren och tog en glass och sen passade vi på att äta toast på Waynes också när vi ändå var i krokarna... ;) Älskar såna här kvällar när det är ljust, sol och varmt!! :D

Ledig imorrn. Då blir det utflykt med Molla, Lina o Nadi. Hihi.

Blir mycket jobb i helgen... 11-20 på torsdag och 11-20 på fredag sen får vi se hur det blir lördag & söndag... Work blir det iaf. Åtminstone på lördagen... Yeeeay...!

Men nu ska jag ta o diska upp det som ligger odiskat i köket. Det är på tiden nu! Haha. Egentligen skulle jag behöva dammsuga med... Ska jag orka det nu!?

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback