Måndag

En måndag som gått rätt smidigt! Började ju som sagt inte förrän elva... Eller åkte hemifrån vid typ kvart över tio... Var tvungen o hämta massa saker innan! Skönt att inte behöva börja kl 6 idag... Vaknade typ vid sju så då la jag mig o kollade på en film o sen sov jag lite till innan jag gick upp... Soft morgon! :)

Efter jobbet åkte jag till min morbror o moster och mina två småkusiner. Dom var o åt på McDonald's i fredags med då fanns inte den leksaken dom ville ha. Så som snäll kusin fixar man ju det... ;) Så var där och lämnade dom och satt o tjötade lite med Björn o Jenny. Träffar ju inte dom så ofta så det var mysigt! :)

O nu ska jag kolla på Cityakuten. Kl nio är det absolut sista avsnittet..! Spännande!! :D

Imorrn börjar jag jobba kl 6... Aaaah, tidigt!! Men men. Life goes on.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback