Ledig

Tisdag igår. Jag gick runt hela dan och trodde det var onsdag... Vadå att man blir besviken när man inser det!? Haha. Dagen på jobbet var helt okej. Var ju hos tandläkaren på odontologen innan. Allt såg bra ut, sa dom. Det var fem år sen jag tog ut min räls! Fan, det är ju längesen! Då var jag 18 år... Hah.

Kom inte ifrån jobbet förrän närmre halv sex... Gick hem och kände verkligen inte för nånting. Så jäkla trött och less så jag ville bara lägga mig under täcket och ligga där en stund. Men så blev det inte. Blev utdragen på en promenad upp till Stadsparken och runt där. Skönt visserligen att komma ut lite. Och framför allt är det ju altlid skönt när man kan bocka av en promenad... ;)

Kom hem lagom så jag kunde duscha och fixa lite mat tills Desperate Houseviwes började. Mys. :)

Idag är jag ledig och har inga direkta planer eller måsten. Så himla skönt! Jag funderar på om jag ska leta upp en frisör som kan klippa, färga och slinga mitt hår... För det är välbehövligt...!

Som så många andra har ju även jag fått tillbaka mina skattepengar! Underbart!! Alltid gött med lite extra pengar sådär! :D Vad ska jag slösa ut dom på? ;)

Blir träning ikväll vid sex. Medelpass is the shit.

Jag är ledig lördag & söndag i helgen! Hur underbart är inte det!!??! :D LYCKA. Sen att jag jobbar till 20 på fredag det är ju en annan sak men det blir mer ledighet än vad man är van vid ändå.. Haha... O nästa vecka jobbar jag bara mån-tor för sen är det midsommar och då är jag, med gott samvete, ledig fre, lör, sön!!!

Nu ska jag undersöka frisörer. :D

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback