Helt slut

Trots att jag "bara" jobbade 8-17,30 idag så var jag helt jävla slut när jag kom hem. Ville bara lägga mig o sova en stund. Men det hade jag inte tid med... Var o köpte min del till midsommar o sen var jag uppe hos mamma o pappa o åt lite mat. Sen hinner jag precis hitta en ruta som jag ska parkera i, hemma. Då ringer telefonen. Kaos på jobbet... För ovanlighetens skull... Så jag var väl där nere runt halv åtta och kom hem nu för en liten stund sen... O om jag var trött innan så vet jag inte hur jag ska sätta ord på vad jag känner nu.

Planen är att jag ska va ledig fredag, lördag och söndag denna helgen... Frågan är om det ska bli så eller vad som ska sätta stopp för det denna gången!!??!!

Imorrn blir det ett långt pass igen... 9-20... O sen lär det ju bli sängen direkt, iaf!!

Men nu ska jag inte sitta här o häcka utan gå o lägga mig.

Så god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback