Fredag? Lördag? Söndag?

Gårdagen var ingen jättebra dag men blev bättre på kvällen när jag fick träffa Linda, Mollan, Erik o Robert. :) Tacos och tjöt. Underbart. Kul o träffa Mollan igen som man inte sett på några veckor! :D

Jobbat idag. Inget mer att säga. Jag slipper jobba imorrn iaf och det är lycka, mina vänner.

Sitter o snackar musik med en friend. Kommer på massa låtar som jag älskade tidigare... Som jag lyssnade på JÄMT!!


Lars Winnerbäck - Kom Änglar
Kent - Sverige
Howie Day - Collide
Elton John & Blue - Sorry seems to be the hardest word
Tommy Körberg - Anthem

Det var fina tider.

Tog en liten promenix efter jobbet. Eller inte så liten... Gick upp till Västersjön, sa hej till mamma o pappa och gick hem. Totalt blev det 12 km. Så lite seg känner man ju sig i benen, det kan jag erkänna... ;)

Jag hade hoppats på sol imorrn med det ser visst mörkt ut för det... Typiskt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback