Beslutsångest

Kvällen som skulle bestå av häng med Erik, Linda o Robert slutade med Erik, Linda, Robert, Lina, Danne, Henke, Källe o Tesa. Alltid trevligt med umgänge! ;) Åt Robbans goda hamburgare o sen körde vi lite Wii men mest satt vi o tjötade.

Nu är jag trött och tror att det får bli sängen snart... Trots att jag sovit i princip hela dagen... Ne, inte riktigt men sov säkert tre timmar innan... O det hade inte med alkoholintaget igår o göra... För det var inte så farligt! Hade trevligt ändå! Hann inte o dricka så mycket... Hahaha... Telefonen ringde ett par gånger under tiden som jag sov o om jag ens orkade svara så orkade jag knappt prata med den som ringde ändå. Sjukt att man kan va så trött... Det är väl sviterna efter några veckor med rätt mycket jobb, kan jag tänka mig... :S

Ang beslutsångesten så är det om jag ska jobba imorrn eller inte... Vi tror att det kommer bli mycket o göra imorrn men dom är å andra sidan rätt mycket personal... Och det skulle inte skada o va ledig imorrn med... Även om jag vart ledig två dagar nu... Det är bara det att det är så jävla surt o bli inringd och komma ner till typ kaos, liksom... A, jag ska sova på beslutet så får jag se imorrn hur jag känner!

Auf Wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback