Alive!

I'm alive! Det var sjuuuuukt jobbigt men lika jobbigt som det var, var det gött efteråt! Kan nog tänka mig och köra ett spinningpass i veckan... Kul med lite variation även om jag älskar jympapass! På spinning tar man ju verkligen i så man spyr typ... Eller nåt...

Imorrn ska jag till ordontologen. Fan det var så längesen som jag var där att jag knappt kommer ihåg var det var!! Men jag lär väl komma på det när jag kommer dit... :S Ingen aning om vad jag ska göra där... Säkert nån återkontroll x antal år senare... Men men. Sånt är livet.

Idag ska jag sova tidigt! Imorse höll jag på att försova mig... Hade stängt av alarmet när det ringde 4,30... Inget minne av det! Sen vaknade jag vid halv sex o kollade på klockan och insåg att klockan var alldeles för mycket! :P Men jag hann ju ändå som tur va! :D

Nehe.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback