Utkast: Blev en ...

Blev en pizza, eller a sallad för min del, på Campino o sen åkte vi hem till Linda o Robert och drack kaffe. Erik o Mollan kom förbi en sväng med. Kul o träffa Erik igen, det var ju ett tag sen nu! :)

Sen tog jag, Linda, mamma o pappa en tur med bilen. Mormor o morfar hade ju stuga i Våeryd, utanför Tenhult, för några år sen. Så vi åkte dit o kollade läget och körde en sväng. Mysigt.

Nu är jag precis hemkommen och funderar på vad jag ska göra för mat tills imorrn. Måste planera upp min mat. Jag har 15 kg kvar att gå ner tills jag når mitt mål. Det första... ;) Är glad för att jag gått ner det jag har gått ner hittills men jag ska gå ner dom där 15 också. Det kan väl inte vara så svårt!? Gäller bara att man planerar upp lite och får in träningen så är man ju i hamn sen. :P



Jag och tre av mina favoriter.


BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback