Trött på det..!

Kass uppdatering men det enda jag gör är att sova, i princip... Är trött på att inte må bra nu... Var ute en sväng i fredags men det blev lugnt för min del... Dumt över huvudtaget o festa om man inte mår bra...!? Jobbade igår och det var fruktansvärt jobbigt... Kom hem runt fyra och sov resten av eftermiddagen och kvällen... O idag sov jag till tio, skjutsade upp mamma o pappa till västersjön och sen har jag sovit resten av dagen. Tanken är att vi ska på "Allsång i Gränna" ikväll... Vet inte om jag orkar... O vet inte hur jag ska orka jobba imorrn...!? Kan jag få bli frisk nu, tack.

Orkar inte skriva mer nu utan ska vila lite... Har köpt en box med "Sjunde Himlen". Det är min sysselsättning mellan sovturerna. Älskar sjunde himlen. ;) O jag vet. Det är sådär äckligt töntigt. Men det är nog det jag älskar.


God natt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig :)

Postat av: Josefine

Inte kul o inte må bra! Krya på dig!

2009-07-20 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback