Torsdag again!

Yes box. Började ju inte förrän halv tolv idag så då tänkte jag att gött, då kan jag försöka sova lite längre. Var dessutom vaken rätt länge igår. Men näe. Då ringer telefonen kl 9... Visst om det hade vart nåt viktigt men det var det verkligen inte så jag kan inte rå för att jag blir lite irriterad!!! Men det är väl baksidan med detta jobb!!??

Hur som helst. Jobbade och tiden gick alldeles för långsamt. Var så sjukt otaggad på o jobba till 20 så när det var lugnt passade jag på o gå hem! :)

Maten har gått bra idag med! Körde en shake till frukost, omelett till lunch, en sallad och lite honungsmelon på eftermiddagen och en shake nu till kvällsmat. Eller vad man nu ska kalla det. ;) Två dagar iaf! Yeaaay! Hahaha... Nu måste jag komma igång med träningen...! Såg kort från när jag, Molla o Green var i Marocko. Det var sista veckan innan jag började "mitt nya liv" (som man gjort tuuuuusen gånger!) och jag hatar dom korten! Jag tror jag ska ha dom som motivation... För så vill jag INTE se ut igen! Så nu kör vi vidare här! :D

Jobba imorrn, as usual på fredagar! Hoppas det blir mycket o göra! :D Sen blir det nog chill. :)

Nu ska jag kolla på Sjunde Himlen. IGEN! Hahaha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback