Tisdag

Tisdag idag och idag har jag gjort något jag aldrig tidigare gjort under 7,5 år... Jag försov mig!! :P Hahaha. Skulle vart på jobbet kvart i sex och ställde alarmet på 04,30 så jag skulle kunna snooza. Jag vaknade och snoozade vidare flera gånger. O sista gången så skulle jag "bara ligga kvar nån minut"... och sen gå upp... Men jag somnade ju om så kvart över sex ringer mobilen... Daaah... Segt! Men 10 min senare var jag där! :P

Sen har jag haft en rätt bra dag ändå. Smidig o lätt! :) Var dessutom så lugnt så jag gick hem för en timme sen typ. Tog en sväng till systemet inför kvällen och nu ska jag ta en promenix runt Munkan. Ska försöka hinna med en powernap innan vi ska åka BUSS!!! till Tesa sen. BUSS!!?? Hur gör man? Hahaha. Men så blir det ju när alkohol är inblandat. :P

Ledig imorrn! Kände för det så jag gjorde mig ledig. Det är väl en av fördelarna med mitt jobb... Att det ändå är hyfsat lätt att göra sig ledig en "vanlig" dag... Ska bli gött. Ska hyra massa filmer och bara ligga i soffan hela dan. Aaaah, jag ser fram emot det! :D

Men nu måste jag ta tag i den där promenixen om jag ska hinna powernappa med!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback