Söndag igen

Tiden går så otäckt fort! Jag tyckte nyss det var måndag och ny vecka...!? O nu är det söndag igen! Som sagt då så var det jobb idag igen... Det gör att jag har dålig koll på vad det är för dag! Jag kan inte riktigt få in att det är måndag imorrn... Sen om det är för att jag jobbat idag eller om det är för att jag försöker förtränga det eftersom jag börjar sex, vet jag inte... :P

Hur som helst så jobbar jag bara måndag, tisdag o onsdag denna veckan sen har jag ledig tor-sön! Under den ledigheten så blir det en sväng till Linda o Robert. Dom har hyrt en stuga i Mellbystrand denna veckan så då ska "the gang" åka ner dit en sväng! Ska bli kul! Skönt o komma ifrån lite! :D

Ska försöka få med pappa o mamma på bio i veckan. Ville se "Johan Falk"... Älskade Livvakterna o Tredje vågen så den nya filmen måste jag ju se! :D

Men nu ska jag ta o kolla lite på tv o sen blir det sängen tidigt! Har haft fruktansvärd huvudvärk i flera dagar nu så ska bli skönt o krypa ner! :D

Gooood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback