Skit.

Jag känner inte igen mig själv. Är lättirriterad som få och har svårt att hålla humöret uppe och tårarna är aldrig långt borta... O jag är trött på det nu. Jag vill vara glad igen!

Jag hoppas på att helgens ledighet ska få det o gå åt rätt håll...

Idag började dagen bra men sen blev den kaos. Så sjuuukt mycket o göra o vi hade inte en chans o hänga med! Fick ringa efter hjälp för det var så mkt... O så höll det på en bra stund!

Hade ju planerat o träna idag. Så skyndade mig hem efter jobbet o var hemma straxt efter fem o skulle cykla hemifrån vid halv sex... Stressade och drog på mig träningskläder o så. Cyklar ner och inser att jag tagit fel på tiden! Blir man trött på sig själv då eller???!!!?!?!? Men det gick ett bas-pass kl sex så jag körde det först o sen mitt älskade medelpass kl sju. Så det blev dubbelt upp så nu är jag trött.

Har ätit lite och nu ska jag krypa ner i sängen o kolla på Beck.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback