Segis

Mitt bredband är verkligen segt... Vilken miss jag gjorde när jag bytte från vanligt bredband till mobilt... Hmpf... Visst att det är gött o smidigt o så men finns det nåt segare än att sitta o vänta på att en sida ska komma upp? Njae, tror inte det!

Jobbat som vanligt idag. Jag o Malin står o pratar om hur lugnt det är och att vi skulle skicka hem fyra stycken så vi skulle få nåt o göra.... Det skulle vi ju inte sagt för sen fick vi ju o göra kan jag lova! Haha!

Jag och pappa skulle åkt upp till Axamo efter jobbet och gått en sväng men när det regnade och åskade så så kändes det inte som en särskilt bra idé... Men tänkte att nåt måste jag ju göra så jag tog en sväng till Rosenlundsbadet och simmade lite. Det var lite halvsegt för det var verkligen längesen jag var där senast!!! Men sjukt gött när det är klart! Stog o tjötade en stund med Tesa med. Ser fram emot helgen!!! Imorrn blir det tjejkväll med ost, kex och alkohol hos Linda och sen på lördag fyller Tesa år så då är det partaj hos henne! En riktigt nice helg! :D Surt bara o börja kl 6 på lördag!!! Men men. Sen är det söndag och då är jag leeedig! :D

Nu ska jag INTE kolla på Sjunde Himlen utan jag ska ta min bok och sätta mig i hörnan och läsa lite! Tror jag... Kanske blir ett avsnitt av Sjunde Himlen först... Ett bara...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback