Onsdag

Som sagt då. En sväng till A6 skulle det bli. Hoppade över cyklandet och fick skjuts av Robert som ändå skulle åt det hållet. :) Gött det så slapp man komma fram som en svettlurk! :P O jag som inte skulle göra åt några direkta pengar eftersom jag redan gjort åt för mycket denna månaden... Men det blev det ändå... Men nu är jag ett par korta jeans med mudd, ett linne, en tröja och en tunika rikare. :) Fiiiint. Hahaha.

Sen när jag kom hem så fixade jag lite smågrejer åt mamma o sen åkte jag hem till Lindus. Hon hjälpte mig o färga mitt hår o så hjälptes vi åt o färga hennes med. Sjuuuukt gött med nyfärgat hår! I love it! :D Green anlände och vi började kolla på en film som vi inte såg klart för vi tröttnade...! Robert o Danne kom hem och Danne började fixa mat. Pasta med nåt slags "laxpaket". Rikigt gott var det! :D O sen spelade vi lite spel och satt bara o tjötade. Mysigt. Men en annan ska ju upp o jobba imorrn igen så det var bäst o åka hem och göra sig redo för sängen! :)

Men ist så fastnar jag här, så klart...! Håller på o laddar upp bilderna från igår. :) Fan vilken tid det tar!

Imorrn innan jobbet ska jag o mamma åka o simma. Shit, det var flera månader sen som jag simmade senast!! Men måste komma igång igen! Ska ju tydligen med Robert, Henke o Danne till gymmet nästa vecka... Oooops... haha... tar lite sovmorgon så ska hämta upp mamma halv åtta så åker vi o simmar sen. Gött kött.

Måste hinna med en sväng till systemet imorrn med! Tagga inför fredag!! :D

Men nu måste jag gå o lägga mig...! Såå... god natt!




Bild från gårdagen. Källe, Linda, Jag, Martina, Molla o Tesa

Kommentarer
Postat av: a

vilken fin bild! :)

2009-07-16 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback