Onsdag

Yes, planen var ju ledig dag idag. Men 06.03 ringer min mobil... Då är det Emilia som ringer... Hon står utanför jobbet men ingen skiftledare där och öppnar... Försöker ringa henne men mobilen är avstängd... Trött som ett as var det ju bara att gå upp o dra på sig kläderna... Heeeelt sanslöst va trött jag var... Straxt efter åtta sen så kom hon som skulle öppnat... Då hade hon somnat på soffan igår och sovit hela natten... Sånt som händer! Kom därifrån vid halv nio ungefär.

Då åkte jag direkt hem och la mig o sov. Sen ringde mobilen vid 10 och jag var så trött så jag visste knappt vad jag hette... Låg och drog mig till kvart i elva o sen var det dags att gå upp och göra sig i ordning. Linda hämtade upp mig o så åkte vi upp till A6 och träffade Mollan o så åt vi lunch på Soya. Göööött.

Sen skulle Mollan åka o jobba o jag o Linda var sega båda två så vi åkte hem och la oss i min soffa och kollade på 7th Heaven... För idag kom dom säsongerna som jag hade beställt... :P Så vi kollade lite på det, sov lite, kollade lite till... :)

När Linda drog hem sen så plockade jag iordning lite och sen åkte jag upp till Axamo och gick 6 km. Kändes rätt gött. O nu har jag lagat mat tills imorrn. Eller lagat o lagat... Stekte kött och kokade quinoa. Ingen aning om ifall jag gillar quinoa men tänkte testa! :D

Fast nu blir det en dusch och sen sängen!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback