Måndag, måndag, måndag.

Mycket o göra på jobbet idag... All day long... Gjorde besök på Linas McDonald's och jobbade lite i köket. Nästan som gamla goda tider... ;) Kände mig dock helt vilsen... Haha... Rooookie!

Skulle slutat tre men klockan var nog närmre halv sex innan jag var hemma... Puh... Bytte om, tjötade lite i telefon och sen åkte jag upp o hämtade pappsen så åkte vi till Västersjön där jag gick en sväng och han sprang.

Så nu är jag hemma igen. Blir sängen tidigt idag för igår var jag uppe alldeles för länge och kollade på Sjunde Himlen... Hahaha... Börjar jobba kl 6 imorrn igen så bäst o sova i tid... :)

Men först får det nog bli lite 7th Heaven... Mohahah.

Och btw... Jag hatar verkligen skitsnack...!!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback