Ledig? Troligt!

Dagen började tidigt idag. Månadsarbete. Yeeay! Eeeh??! Hur som helst. Allt flöt på på morgonen. Vi hade möte o sen skulle jag sluta. Men det kunde jag ju tro... Saknades folk, som vanligt och ingen att få in...!! Blir så fruktansvärt trött på att man aldrig ska kunna vara ledig! Aldrig kunna planera in en ledig dag och verkligen få vara ledig!! Visst, nu överdriver jag. Det är inte så vaaarje gång men minst hälften av gångerna!! Och det börjar bli lite tröttsamt... Gick hem straxt efter två iaf...

O sen jag kom hem har jag sovit... Fan, den jävla åskan bombar mitt huvud! Nu börjar det dock släppa lite i huvudet men när det är så är det bara o gå o lägga sig. Orkar inget annat!

Ikväll blir det lite häng med Lina, Molla, Linda o Robert. Skulle ju umgåtts på dagen idag men så blev det ju inte då, nä...

Men men. Imorrn är jag ledig för då är det begravning... Usch. Klump i magen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback