Ledig! :D

Återigen lite kass uppdatering men har sovit mest hela tiden! :P

Vaknade upp vid åtta idag och mår sååå mycket bättre! Mår inte hundra liksom men det är stoooor skillnad och det är sååå gött! :D

Ledig idag ju och i och med att jag mådde så mkt bättre så tog jag tag i att städa o tvätta. Det var välbehövligt. Ut med sängkläderna fulla av bakterier och snor, :P, och i med nya! :D Städade supernoggrant och plockade och fixade så nu är det verkligen fiiiint i min lägenhet! I like! :D

Sen var jag o mamma o tvättade min bil och tog en lunch på SOYA. Det är ju dödande gott. Yummie!

Är ju ledig imorrn med! Så gött o ha städat o fixat idag för då kan man verkligen med gott samvete vara ledig imorrn! :) Imorrnkväll så blir det en fika med girlsen. Nice nice.

Nu ska jag o Mollan iväg o ta en fikelika. Naaajs.

Bye


Btw... Köpte ju en box med Sjunde himlen... O jag är fast... Hahah. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback