Freeeeedag! :D

Jag ÄLSKAR fredagar. Oavsett om man jobbar och inte ska göra något speciellt så är fredagar något av det bästa jag vet! :) Skönt med lite sovmorgon idag! Inte överdrivet mkt o göra på jobbet eller om det kanske rent av var så att vi var för mkt personal så det inte kändes!? Vad vet jag?! Smidig dag iaf.

Efter att vi slutat satt vi o tjötade lite i personalrummet. Det visade sig att en tjej på jobbet, hennes kompis som är 19 år ska gifta sig imorrn... 19 år!???! Är inte det lite väl tidigt? Dom hade inte bott ihop utan skulle flytta ihop nu i samband med bröllopet. Känner man varandra helt om man inte ens bott ihop och levt sk vardagsliv, liksom? Visst att man delar mycket o så ändå om man är tillsammans men att bo ihop är ju ändå en annan sak? Eller? Bara för att man inte har en ring på fingret så finns det ju ingen eller inget som säger att man älskar varandra mindre? Jag tänker ju (o det antar jag att alla andra också gör..) att det man gifter sig med, den ska man leva med för evigt? Att bryta upp ett giftermål är ju inget man suktar efter... Näe. Jag ska först träffa nån, sen flytta ihop, förlova mig, gifta mig och sen skaffa barn. I den ordningen VILL jag ha det. Sen vet man aldrig hur det blir. Men det är min plan och dröm iaf. :)

Nog om det! Har vart duktig med maten idag med. :P Tre dagar! Yeah! Hahaha.

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort allt flööööt.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback