Fredag!

Skulle ju simmat igår men så blev det inte... Vaknade upp på natten o hade sjukt ont i halsen så skulle hoppa över simningen. Åkte till jobbet och mådde inte alls bra så jag åkte hem igen... Åkte hem o la mig och sov i princip hela eftermiddagen... 38-39 graders feber och det var längesen jag hade feber alls... Nog för att jag vart förkyld o haft ont i halsen några gånger nu i våras men ändå... Segt iaf... Men idag känner jag mig lite bättre. Har inte kollat febern sen i morse för jag vill inte veta. Jag menar... Det man inte vet har man ju inte ont av... ;)

För ikväll blir det PARTAJ!!! :D Drinkar, cider, musica o friends!! O sen förhoppningsvis Harrys!! Oooh, ser fram emot kvällen! :) Segt bara att man inte känner sig helt hundra men det blir säkert bra så fort man får lite alkohol i kroppen... ;) (klok tanke, verkligen! :P)

Men nu ska jag ta o vila en stund innan det är dags o göra sig iordning!

Imorrn är det jobb men bara mellan 12-16. Göttans.

- Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback