Fika

Fika är bra stuff. Efter bortfall på två sjuklingar så blev det jag, Green, Tesa, Källe o Anna Larsson. Kaffé Paus (som för övrigt är helt fel upplagt... Antinget Cafépaus eller Kaffepaus??? Eller är jag ute o cyklar??!) was the place to be. Klockan blev halv sju. Den blev halv åtta. Den blev halv nio och den blev halv tio. Green droppade av för hon skulle hämta sin man. Och vi andra började prata om allt gott som finns på McDonald's...... Så yes. Det blev en tur dit... Tesa fick sin efterlängtade El Maco.. Kontakter, ni vet. ;) och själv var jag nyttig och åt en hamburgare med bara sallad o lök, äpplen och ramlösa. Kändes bra. Första dagen. Check.

Har hur som haver haft en riktigt trevlig kväll med mycket skratt. Jag älskar såna här kvällar.

Nu ska jag kolla lite på Sjunde Himlen igen o sen blir det sängen. Imorrn väntar en 11-20... Yeeeay!!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback