En bra dag! :D

Var så fruktansvärt trött i morse så jag visste knappt hur jag skulle fixa o ta mig ur sängen... Puh, det är tidigt o gå upp vid fem!!! Allt gick HUUUR smidigt som helst på jobbet... Till en början... Sen började det bråka med mig... Glassmaskinen ville inte alls som jag ville och allt bara strulade... Men till slut kom jag iväg iaf så jag hämtade upp Mollan runt halv tolv. :)

Kom fram till Göteborg och gick o kollade lite. Skulle inte köpa överdrivet mycket hade jag tänkt... Men det blev ett par jeans, en luv-mys-tröja, en randig t-shirt och en t-shirt med en zebra (!??!) på... Så jag är nöjd! :D

Sen köpte jag ett album som jag ska göra till fotoalbum! Sitter o håller på o laddar in bilder som jag ska framkalla! Blev dock närmre 300 st så det tar lite tid... O då är det inte alla bilder utan jag vill framkalla fler men jag får la ta några åt gången! Så jag ska iaf göra ett fotoalbum för våren/sommaren - 09 tänkte jag! :D Har ju en del kort... :P

O så när jag satt och bläddrade mellan kanalerna innan så upptäckte jag att Cinderella Story gick på trean... Aaah, det är en av mina favoriter!!! För något (några?) år sen så såg jag den om och om igen. Jag älskar musiken, skådespelarna och allt...! Storyn!! :D Så lite nostalgi o se den igen i och med att det var ett tag sen jag såg den nu! :D

Sen blir det nog nåt avsnitt av... Ja, ni vet...

Ledig imorrn med ju o det känns gött! Lunch på SOYA med Linda o Mollan är inplanerat men det är väl det ända so far. Ska sooova först! :D

Men nu ska jag kolla på Cinderella Story igen! :D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback