Tisdag, fast söndag.

En märklig dag på jobbet idag. Upp och ner hela tiden. Skulle sluta fyra för jag skulle hem till mamma o pappa och fira pappsen som ju fyllde år igår... Jag kom väl ifrån jobbet halv fem eller nåt... Så jag fick komma senare... Det bjöds iaf på god mat och chokladpudding till efterrätt. Mmmm.

Nu hade jag tänkt att ta det lugnt, ta ett bad, kolla lite på tv. Men icke då. Om ca 45 minuter anländer en buss med ca 60 pers till McDonald's Jordbron. Och då är det tajt att vara fem personer... :P Så det är bara att dra på sig sina jobbkläder, ta fram kepsen och pallra sig ner. Snart dags att åka nu.

Badet och chillet får helt enkelt bli senare. Eller imorrn. När jag är LEEEDIG. Ah, det ska bli gött.

9 dagar kvar tills vi åker nu och jag kan knappt bärga mig! :P


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Att ni ska åka såklart, vad annars? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback