Sovdags

Nu är allt äntligen klart! Trodde fan aldrig att jag skulle bli klar!! Skönt iaf!

Var och akutklippte mig innan idag med. Håret var så sjukt slitet så det nästan var förbjudet att ens visa sig i det! Hahaha... Blev iaf mycket nöjd med slutresultatet! Så otroligt skönt att få bort slitna toppar! Det känns som ett helt nytt hår. :P Kul att jag är helt lyrisk över att ha klippt topparna...!? Hahaha...

Iaf, nu ska jag snart gå o lägga mig och försöka sova. Klockan 02 ska jag ju gå upp igen... Ska hämta upp Lina i Huskvarna kl 03 och sen bär det av till Landvetter. Planet går vid 07 så vi har god tid på oss så det blir chill.

Såå. Sista blogginlägget för en vecka nu. Lugn och ro med andra ord. Hahaha.

Ha en bra vecka här hemma. För vi ska verkligen ha det bra där borta! :D


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback