Söndag

Söndag och det mesta är som vanligt igen.

Veckan i Marocko var helt kanon! Sol och fint väder. Varmt på dagarna och lite kallare på kvällarna. Det var mest sol som gällde även om det är tålamodsprövande att ligga och steka... :P En dag red vi på kameler... Det var nåt av det otäckaste jag gjort i mitt liv! Puh! Men helt klart en upplevelse! :D Kom hem i torsdags kväll och sen dess har det gått i ett...

På fredagen var det jobb på dagen o sen skynda hem och laga mat eftersom det var min birthday. För sen kom Lina, Nadi, Källe, Robert, Linda o Mollan. Vi åt lite mat, drack nån cider, spelade lite spel och hade allmänt trevligt. :D

Jobb igår. Skynda hem även då. För igår var alla arbetsledare från Jordbron, A6 Center och City på O'learys och åt. Jordbro-folket körde lite uppvärmning hos mig, sen mat på O'learys och sen hem till mig igen för lite förfest och sen tillbaka till O'learys för lite dans! :D

Idag ska jag kolla repriserna av Körslaget och Let's Dance. Sen blir det lite "kalas" men familjen. Har fortfarande inte fått mina paket. :D Spännande, spännande... !

Men nu ska jag återgå till Körslaget. Tyckte det var dags att skriva några rader. :P

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback