SEGT!!!

Orka att mitt internet är hur segt som helst! Det tar sjukt lång tid vad man än ska göra... Nästan så jag vill byta tillbaka till ComHem igen... Nog för att jag förstod att det kanske inte skulle gå riktigt lika fort men så här stor skillnad!? Iofs sa han på 3 att nätet är överbelastat på Torpa och att det kommer bli bättre men ändå... :S

Sitter o slökollar på Extreme Home Makeover. Det var en period då jag verkligen var totalt fast i det! Så är det inte riktigt längre men det är verkligen min sort på program annars. Det och 7th Heaven. Hahahaha... Funderar på att önska mig en dvd-box med Sjunde Himlen i födelsedagspresent... Nostalgi. Hahaha...

Over and out.

Kommentarer
Postat av: amela

hahaha aa hoppas dom inte börjar sända 7th heaven på tv igen.. då blir man ju fastklistrad där och får ångest om man missar ett avsnitt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback