Så sjuukt trött

Nu är jag riktigt jävla trött, rent ut sagt. Arbetsdagen började ca 7,30 och slutade 22.00... Ganska mastigt pass måste jag säga. Helt slut nu och borde sovit för en timme sen eftersom jag börjar kl 6 imorrn igen... Yeeey...! Ehm... Hur som helst... Livet går vidare.

Tog typ en timmes paus i jobbet i morse och var på Atteviks och köpte en ny bil!!! :D :D :D Ah, den är så fin. Min nya golf. Hade ju velat vara ute o köra idag men det får bli en annan dag... Hann ju inte riktigt med det... Den är iaf jättefin. Min "gamla" golf sa jag hejdå till igår. Var nästan lite sorgligt... :P Det har ändå vart han och jag i nästan fem år... :P

Well well, sängen väntar.

God natt.

/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback