Onsdag

Idag har jag och Ms gjort rent i vårt diskrum och även fått en hel del andra saker gjorda! Känns bra! Möte på A6 Center kl 14 och sen var jobb-dagen slut! :P

Mötte upp Lindus utanför Rosenlundsbadet typ halv fyra. Källe mådde inte bra så hon hoppade över simning och relax. Simmade först en stund och sen vidare till relaxen. Sjukt gött. Man känner sig så jäkla avslappnad när man ligger där i de varma bassängerna!

O det är så himla skönt att ha systrar. Som de flesta vet så har jag väldigt nära kontakt med mina systrar och jag är verkligen glad för det!! Det är så skönt att prata med Linda, om nåt t ex ororar en på jobbet (eller vad det kan vara), för hon har alltid nåt bra att säga! Både Linda och Malin är helt ovärderliga för mig och jag är verkligen glad att jag har dom!

Nu har jag ätit lite yoghurt och makrill. Lite skum blandning kanske men gott var det! :D Om cirkus 40 min ska jag möta upp Linda, Robert och Texas för en promenad runt Munksjön. Jo, visst. Det flyter på bra! :D

Imorrn blir det lite jobb och sen träning! Sen är det fredag och snart helg!! Ledig på lördag men jobbar typ 6-10 på söndag eftersom det är den 1:a februari vilket innebär månadsarbete... Urk. Men men. Det är inte hela världen! :D

Nu ska jag fixa till matlådan tills imorrn. Stekt fisk med morötter, vitkål och cremé fraiche-sås. Yummie.


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback